Favicon, TALA
Favicon, TALA
Kunde
Visit Synnfjell

Visit Synnfjell

I regi av Land Utvikling SA skulle det etableres ny destinasjonsside for Synnfjell, www.synnfjell.no. Etter anbudsrunde med 3 andre aktører fikk vi prosjektet.

I tillegg til å lage den nye nettsiden, utarbeidet vi ny logo og visuell profil for Visit Synnfjell.

Kunde ønsket fjell som hovedelement i logoen. Det finnes allerede svært mange fjell-logoer, og veldig mange ser altfor like ut.

Siden målet med en logo er å skape identitet og skille merkevaren fra konkurrentene, ble målet å lage en litt annerledes logo for Synnfjell. Ved å gi den et tidløst og modig uttrykk tar Synnfjell sin plass i markedet, og får en tydelig og unik profil.

En logo skal kunne fungere både som veldig liten og veldig stor, så jo mindre detaljer jo bedre. Designet er rent og minimalistisk, og det er lett å kjenne igjen den karakteristiske trekantformen man gjerne ser i stiliserte/forenklede fjell-former. De fine strekene kan representere alle de flotte turstiene i området eller oppmerkede løyper i et kart. Logoen har hovedfargene svart og hvit.

Tala har laget en flott og moderne logo og en matchende hjemmeside for Synnfjell. Det har vært et godt samarbeid og vi er strålende fornøyd med resultatet. Tala er faglig dyktige, kreative, effektive, hyggelige og ikke minst konkurransedyktige på pris.

Ingunn Rønningen Kleven, Land Utvikling AS

Flere referanser

Norwegian Bulk Carriers AS

Brødrene Dokken AS

Brøtaskogen Massemottak

Etnedal Utvikling

Norsk Farmasihistorisk Selskap

Se alle referanser
phone-handsetcrossmenuchevron-right